27/4/06

INCIDENT DEL DIA

Tinc necessitat d’explicar un incident amb un agent de la Policia Local. Arribava a casa, eren ¾ de 2 del migdia i la motocicleta del Policia de Barri no em permetia fer la maniobra per entrar al garatge. La meva mare m’ha dit que feia tres quarts d’hora que hi era i com que el carrer no té sortida i no molestava a cap veí, he optar per no molestar a l’agent demanant-li que mogués la seva moto i esperar que marxés. He entrat a casa deixant la porta oberta, confiat que el sentiria marxar. Però un moment que he mirat per casualitat me’l trobo escrivint al talonari recolzat en el caixó de la seva moto. Li pregunto si està fent una denúncia i em diu que sí. Llavors li torno a preguntar: a quin vehicle, al meu o al teu que no em deixar entrar a casa meva? M’estava posant una multa perquè allà no podia estacionar.

Sóc regidor de l’ajuntament de Mataró i em coneix, em veu entrar molts dies a casa, perquè ell sovint té la moto al mateix lloc i m’ho reconeix, l’única explicació, i és la que m’ha donat, és que no sabia que el cotxe era el meu i podia estar esperant per entrar. M’ho he hagut de creure i demanar-li disculpes per malfiar, però fa més d’un any que tinc aquest cotxe, més o menys el mateix temps que fa que ell deixa la moto cada dia davant de casa.