5/6/06

UNS DIES SENSE ESCRIURE

Darrerament no tinc ni temps ni ganes d’escriure. Ha fet quatre mesos que vaig començar aquesta aventura en que vaig proposar-me escriure pràcticament cada dia. Fent una ullada als molts blocs que hi ha, vaig creure que només seria capaç de mantenir-lo si m’imposava aquesta obligació.

Però la feina, l’estat d’ànim, disposar de temps per pensar una mica... són inconvenients per complir el compromís. He de fer un reconeixement als que ho aconsegueixen, però jo, o sóc més feble i menys espavilat o no sé trobar el temps per fer-ho.

De tota manera, aquests dos dies i mig que he pogut ser a Órrius, totalment desconnectat, m’han ajudar a carregar les piles i tornar a agafar el ritme adequat. Segurament tocarà parlar de l’Estatut. Ho fa tothom i tinc una mica la sensació de saturació, però com a mínim caldrà marcar un posicionament davant el referèndum.