1/2/07

PRIMER ANIVERSARI

Ha fet un any que vaig començar a escriure en aquest petit raconet de la xarxa. En general, l'experiència ha estat positiva. Mai abans havia tingut cap tipus de diari, ni tan sols una llibreta amb anotacions personals. Tenir obert aquest bloc em permet fer un repàs del que ha estat, per a mi, el darrer any. Només per això, ja ha valgut la pena.
En aquest temps, per part meva, han existit situacions de tota mena: de més disponibilitat i més motivació i de manca del temps necessari per mantenir-lo al dia. El proveïdor que vaig escollir també ha sofert canvis i ha millorat en alguns aspectes però, curiosament, ha deixat de donar alguna prestació. Alguna vegada, fins i tot m'he plantejar traspassar el meu bloc a algun altre lloc, però segueixo creient que és important que utilitzem les eines de les que disposem en la nostra llengua per ajudar a potenciar-les i animar als promotors a millorar-les.

Espero poder seguir escrivint i us dono les gràcies a tots els que algun dia heu perdut una estona llegint les tonteries que arribo a escriure.