1/9/07

TORNEN ELS CASTELLS

Avui, al barri de Cirera de Mataró, els Capgrossos tornaven a muntar les seves construccions a la ciutat, després del parèntesi de l’agost, just dos dies després de la Diada de Sant Fèlix a Vilafranca, jornada castellera per excel·lència. M’hauria agradat anar-hi, però la feina m’ho ha impedit.

Això em porta a parlar del nou local que s’està construint, amb participació municipal, però amb una important aportació de la Colla, que ha lluitat molt per aconseguir-ho. Des que el passat mes de novembre es va posar la primera pedra que és inevitable passar pel carrer Herrera i observar com avancen les obres, però avui m’hi he entretingut una estona. El cub que ha de servir per assajar les construccions dels castellers de Mataró ja està cobert i comença a dibuixar-se el volum definitiu de l’edifici. M’ha semblat que valia la pena fer-ne unes fotos mentre arriba l’hora d’estrenar-lo que, si tot va bé, serà a finals d’any.