16/2/08

Mataró sense barreres

Mataró sense barreres (MASBA) és el nom d’una nova entitat creada a Mataró que es proposa treballar per l’eliminació de les barreres arquitectòniques i fer que la ciutat sigui per a tots. El seu impulsor, el Sr. Antoni Garcia, fa temps que col·labora amb institucions i entitats perquè l’accessibilitat universal sigui una realitat. Ara, amb una quinzena de persones més ha creat la seva pròpia associació per poder-ho fer d’una forma més organitzada i efectiva.

Mataró ja disposa d’altres entitats, com és el cas del Grup d’Invàlids de Mataró i el Maresme (GIMM) que fa poc va celebrar el seu 30è aniversari, segur que podran complementar-se i col·laborar per sumar esforços. Afortunadament, cada vegada som més les persones sensibilitzades per aquests temes, però massa sovint no ens adonem de les barreres que a la ciutat hi ha per a persones amb dificultats en la seva mobilitat. No són només les persones amb alguna discapacitat, també les persones grans, les persones amb cotxes per a nadons tenen problemes per desplaçar-se.

Cal que ens conscienciem que és necessari que el disseny arquitectònic, en l’urbanisme i en l’habitatge, ha de ser per a tothom, és per això que hem d’agrair a les persones que dediquen part del seu temps a treballar per causes com aquesta el que fan per nosaltres.

Moltes felicitats a la gent de MASBA per la seva iniciativa. Estic segur que la seva aportació serà decisiva en la millora de la ciutat.

2 comentaris:

MarcRàmia ha dit...

Hola!

Ja fa dies que vaig sentir a parlar de l'associació MASBA, estic buscant alguna manera de posar-m'hi en contacte.

Estaria molt agraït si em poguessiu ajudar.

Gràcies


Marc

Quim Fernàndez ha dit...

Hola Marc,

Cap problema en donar-te la seva adreça de correu electrònic (masba_accessibilitat@hotmail.com), que és pública, però per donar-te alguna dada més, abans hauries de posar-te en contacte amb mi (al bloc trobaràs com fer-ho).

Gràcies per passar pel meu bloc.

Quim