31/8/08

M’ho expliquen i no m’ho crec

Si avui, quan anava al Camp Municipal de Carles Padrós per assistir al primer partit de la nova temporada a Tercera divisió. em diuen que el Mataró ha d’acabar amb sis jugadors no m’ho crec.

Aquest any patirem de valent. El Premià no es veia pas superior, però semblava anar-hi més i, sobretot, concretava millor. Tal com anava el partit, podia haver guanyat qualsevol dels dos equips i el Mataró ha tingut una bona ocasió al final de la primera part.

Encara no portàvem un quart de la segona part que el Premià a marcat, en menys de cinc minuts l’àrbitre a xiulat un penal dubtós contra el Mataró i el linier no ha senyalat un corner claríssim quan el porter visitant ha desviat la pilota. A partir d’aquí tot s’ha anat complicant, especialment les decisions de l’àrbitre. Tres jugadors locals expulsats en pocs minuts i ja jugaven només vuit. Les lesions d’altres dos jugadors de casa ens han deixat només amb sis i el partit s’ha suspès quan encara faltaven cinc minuts més el temps afegit. Quina manera de començar la temporada! M’ho expliquen i no m’ho crec! Però el que més preocupa és que els tres primers punts han marxat cap a Premià.