7/4/09

DESCOBERTES

El dia en que Zapatero ha donat mostres de feblesa i incapacitat de lluitar amb eficàcia contra la crisi no vull parlar de política. Pobre Catalunya! Jo tampoc crec que hi sortim guanyant.

Parlaré de una descoberta que vaig ver ahir a través del Twitter.

Em va cridar l’atenció un titular que vaig llegir al Twiter d’en Josep Lluís Fernàndez, de Manlleu, autor del bloc “Osona bloc 2.0”. El seu és un espai molt interessant, digne d’un professor de noves tecnologies.

El titular en qüestió era: “
La Calaixera, una calaixera plena de recursos en català!”. Al accedir-hi vaig trobar-me un post que parlava d’una iniciativa de l'Ajuntament de Girona, que ha posat a disposició de tota la ciutadania un web: “La Calaixera de llengua i país”. Aprofitant les moltes possibilitat d’internet, el web ens ofereix l'accés a una gran quantitat de recursos per un correcte ús de la llengua catalana.

Cada calaix ens presenta un grapat d'enllaços, a partir dels quals trobem eines de tot tipus per fomentar l'ús de la llengua i per poder viure plenament en català. Val la pena tenir-ho en compte.

I per acabar, avui ha tocat “El Far del Maresme”. Escric un breu post sobre els 30 anys d’ajuntaments democràtics.