1/5/09

Quan la provocació es fa notícia

El regidor Ferrando no sembla ni més fanàtic ni més sectari que persones d’altres formacions polítiques. Al contrari, és fàcil treballar-hi i mantenir-hi qualsevol conversa. Però té una obsessió en exhibir provocativament la seva “nacionalitat espanyola”.

Per Les Santes va estar a punt de causar un enrenou, però el seu cap de grup va saber reconduir la situació molt bé. Sembla, però, que en aquesta ocasió no es va encomanar a ningú per
lluir una bandera més del compte quan això no tocava.

En tot cas, no és la meva intenció parlar d’en Juan Carlos i les seves banderes, espero que qui li ha de demanar explicacions, recordem que es trobava celebrant un matrimoni per delegació expressa de l’alcalde, ho faci adequada i contundentment. El que m’ha sorprès és el
tractament que el fet ha tingut a la premsa.

Encara que, com qualsevol altra persona, pugui tenir la meva opinió, sóc molt respectuós amb les decisions de la premsa a l’hora de fixar prioritats, però aquesta vegada m’atreviré a discrepar del que és notícia i, sincerament, crec que la desgràcia d’una família de Vilassar de Mar i la bandera al braç del regidor del PPC no són temes de portada. La primera per respecte a la intimitat de les persones i la segona perquè hi ha molta gent, a Mataró i a altres poblacions, al govern i a l’oposició, que treballen, dia si i dia també, amb més o menys encert, per la seva ciutat i sovint ningú coneix el que estan fent.

En tot cas, seguiré respectant les decisions dels professionals com estic convençut que ells respectaran la meva opinió. També respectaré, tot i no compartir els colors l’exhibició de banderes del Sr. Ferrando, però en aquest cas li exigeixo que ho faci en la seva activitat privada o personal i no quan actuí en representació d’una institució que és de tots.

1 comentari:

Anònim ha dit...

En tot cas, el fet no ha tingut el mateix tractament a tota la premsa